Day 1: Ten random facts about yourself.
Day 2: Nine things you do every day.
Day 3: Eight things that annoy you.
Day 4: Seven fears/phobias.
Day 5: Six songs that you’re addicted to.
Day 6: Five things you can’t live without.
Day 7: Four memories you won’t forget.
Day 8: Three words you can’t go a day without using.
Day 9: Two things you wish you could do.
Day 10: One person you can trust





1. Jag är brunett egentligen.

2. Älskar hundar, mitt liv består av en massa hundraser.. Eller något sådant.

3. Beroende av choklad typ.

4. Stör mig på konservativa, enformiga, fega och ytliga människor. Försvinn ur min värld, tack!!

5. Blocket.se är nog en av mina mest besökta webbsidor.

6. Jag älskar skräckfilmer.

7. Jag har koncentrationssvårigheter.

8. Sträcker jag upp mina armar i luften ska du se att du nog kommer se hur armarna lutar åt fel håll vid armbågen.. ;-)

9. De människor som är mig närmast, skulle jag mörda för. Jag älskar er..

10. Min mobil är störd.

1 kommentarer

Isa

09 Feb 2011 00:35

Jag visste inte att du hade blogg! :D Trevligt, trevligt!

Kommentera

Publiceras ej