Nu sitter jag här, framför TVn med hundan och tända ljus, och myser gör jag också.
Jag ser på Pretty Woman som började klockan 21.00 på TV5. Underligt nog är det faktiskt en film jag aldrig sett, kalla mig vad du vill, men nu ser jag den iaf. ;)
Julia Roberts och Richard Gere spelar huvudroller, vilket är mer än fantastiskt. Mycket skickliga skådespelare!

Imorgon blir det till att stiga upp någorlunda tidigt. Jag ska nämligen iväg till Trafikhuset (f.d. Rolf's Trafikskola) och sätta mig vid en dator. Klockan 13.00 har jag dessutom min första lärarledda körlektion med en kvinna som heter Lotta. Det ska bli så roligt att få komma igång med körkortet nu. (:
Det värsta är väl att jag, i 80 % av fallen, bara kört automat.. Då är ju frågan; hur tusan ska det gå nu när jag ska börja med manuell!? Så klart ska jag ta för manuell, annars är det ju meningslöst med körkort liksom. Eller vad tycker ni?

Nu ska jag
nog gå på jakt efter en skål vaniljyoghurt med flingor, eller ett gäng bullar. Samt lättdryck, ofc!

NightyNighty, Lööv!

Kommentera

Publiceras ej