Jag kom hem i tisdags kväll efter några dagar hos mina älsklingar.
I lördags så blev det tjejkväll med Camilla och Jonna, Indra och Tindra. Vi åt tacos och spelade Efterfest, samt pratade, skrattade och pratade ännu mer.
Den kvällen hade mitt mod sjunkit till botten på bara någon minut. Jag la mig ned på sängen och Jimmy la snart märke till att det inte var som det skulle. Han kom och la sig bredvid mig, frågade vad felet var och så tog det inte lång stund förrän jag satt och stortjöt som någon annan treåring. Ibland är jag så glad över att jag har honom, liksom... Vad skulle jag ha gjort utan honom i ett sådant läge till exempel?

Hur som helst så övertalade han mig att gå på tjejkvällen, näst intill att han tvingade mig dit. Haha...
Men det är bra, ibland behöver jag den extremare varianten av pushning. Och så blev kvällen väldigt lyckad.
Då Camilla åkt hem så färgade jag Jonnas underhår svart och så där på köpet blev det färg över. Gissa vart den hamnade? Jo, i mitt hår. Så nu har jag en klick svart hårfärg i mitt hår. ;P

2 kommentarer

Millah

10 Mar 2011 17:42

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Sannie

11 Mar 2011 11:13

Ha en awesome fredag va ja :)

Kommentera

Publiceras ej