Day 1: Ten random facts about yourself.
Day 2: Nine things you do every day.
Day 3: Eight things that annoy you.
Day 4: Seven fears/phobias.
Day 5: Six songs that you’re addicted to.
Day 6: Five things you can’t live without.
Day 7: Four memories you won’t forget.
Day 8: Three words you can’t go a day without using.
Day 9: Two things you wish you could do.
Day 10: One person you can trust





1. Italien.
Så mycket jag lärde mig, så många minnen, så mycket erfarenhet. Jag fick besöka Sicilien. Jag fick se en helt underbar del av Italien - det drömland jag talat om sedan jag var tretton. Underbart! Och alla fantastiska människor! Ghad, I love er! Alla med samma namn, Antonio, Tina, Klara, Ida, Nicole osv osv...
Hai fatto la mia vacanza un'esperienza indimenticabile! 

     
   





2. Våren 2010.
Jaa, vad ska jag säga? Våren, den våren förstod jag vart i livet jag fastnat och efter en dragkamp utan dess like var jag lös.



3. En natt i januari(?) 2011.
Jag skulle sova över hos Jimmy. Det var mitt i natten och vi var fortfarande vaken, jag var sjukligt trött medan han tydligen var klarvaken och försökte hålla mig vaken. Han låg och pickade på mig, drog i mig, kittlade mig.. Herreghu.. Ja, våran lilla fight urartade i att vi småbråkade på skoj och hela händelsen slutade med att jag låg och bet honom i armen.. Alltså, han har tagit rabiesspruta så ni behöver inte vara orolig.. Hehe.. (A)



4. Operationer.
Det är minnen som kommer förfölja mig livet ut. Både roliga, helt fantastiska minnen, men även avskyvärda.. Fulla av smärta, sorg och ångest.

Kommentera

Publiceras ej