Mår man uselt så gör man. Inte för att jag vill klaga och så, men det är sanningen.
Idag har jag bara tagit det lugnt, hade planerat att åka till skolan. Men Me eller myself ville inte..

Ikväll ska jag förmodligen försöka se Below, kl. 21.00 på kanal 6. Tummen upp för skräck!
En lite komisk grej är att jag igår kväll satt och funderade på att ta hem just den filmen, men jag gjorde det inte. Visst verkade den bra, men jag kände det att en skräckfilm ska ses med vänner.. Inte bara jag och hunden, helt ensamma.
Men så går filmen på TV idag.. Alltså, det måste ju finnas någon mening med detta? Det är ödet som vill att jag ska se den.. xP

Nu sitter jag och letar snabba och enkla recept inför kvällens nermysning i sängen. Framför TVn, med gott, hunden intill och massa tända ljus. Kan det bli bättre för stunden eller?

Kram på er!

Kommentera

Publiceras ej